1. Forma 3 sənədinin mahiyyəti

Forma 3 – tikinti şirkətlərində işlərin tam icrası və maliyyə nəticələrinin yekunlaşdırılması aktıdır.

  • Əsas fərqi Forma 2 ilə müqayisədə budur:
    • Forma 2 – işin mərhələli icrasını təsdiqləyir (hər mərhələ üçün ayrıca).
    • Forma 3 – işin tamamilə başa çatdığını və yekun hesablaşmanı təsdiqləyir.

Başqa sözlə, Forma 3 tikinti obyektinin tam tamamlandığını göstərən yekun sənəddir.


2. Forma 3 sənədinin funksiyaları

  1. Yekun maliyyə uçotu üçün
    • İşlərin ümumi xərci və gəliri qeyd olunur.
    • Əgər Forma 2 mərhələli aktlar varsa, onların yekunu Forma 3-də birləşdirilir.
  2. Vergi və hesabat üçün
    • Vergi orqanları Forma 3 əsasında yekun vergi öhdəliklərini müəyyənləşdirir.
    • ƏDV, gəlir vergisi və digər öhdəliklər Forma 3 sənədinə əsasən hesablana bilər.
  3. Hüquqi əsas
    • Podratçı ilə sifarişçi arasında işlərin tam yerinə yetirildiyini təsdiq edir.
    • Mübahisə yarandıqda Forma 3 hüquqi sübut kimi istifadə olunur.
  4. Layihə idarəçiliyi və keyfiyyətə nəzarət
    • Bütün mərhələlərin tamamlandığını və işin müqaviləyə uyğun olduğunu təsdiqləyir.
    • Tikinti obyektinin təhvil-təslim sənədi üçün əsasdır.

3. Forma 3 sənədinin tərkibi

3.1 Başlıq və identifikasiya

  • Sənədin adı: “Tikinti işlərinin yekun aktı (Forma 3)”.
  • Sənəd nömrəsi və tarixi.
  • Podratçı və sifarişçi şirkətlərin tam adı, ünvanı.

3.2 İşin yekun təsviri

  • İşin adı və obyekti.
  • İşin tam həcmi və mərhələləri (Forma 2-lərdəki məlumatların yekunu).
  • İstifadə olunan materiallar və onların qiyməti.

3.3 Maliyyə göstəriciləri

  • İşin ümumi qiyməti.
  • ƏDV və digər vergilər daxil olmaqla yekun məbləğ.

3.4 Təsdiqləmə hissəsi

  • Podratçı rəhbəri / texniki rəhbərin imzası.
  • Sifarişçi nümayəndəsinin imzası və möhürü.
  • Əgər qəbul komissiyası varsa, üzvlərin imzaları.

4. Forma 3 vs Forma 2

XüsusiyyətForma 2Forma 3
Məqsədİşin mərhələli icrasını təsdiqləyirİşin tam tamamlanmasını təsdiqləyir
DövrHər mərhələ üçün ayrıcaBütün iş bitdikdən sonra yekun
Maliyyə roluXərclərin mərhələli uçotuYekun maliyyə uçotu və vergi hesabatı
Hüquqi rolPodratçı-sifarişçi arasında mərhələli təsdiqTam icra və təhvil-təslim sənədi

5. Praktiki nümunə

BölməMəzmun
BaşlıqTikinti işlərinin yekun aktı (Forma 3)
Tarix/Nömrə2025/09/16 № 5
PodratçıABC Tikinti MMC, Bakı, Nəsimi r-nu
SifarişçiXYZ Şirkəti, Bakı, Nərimanov r-nu
İşin adıOfis binasının 3-cü mərtəbəsinin təmiri
İşin həcmi150 kv.m., boya, santexnika, elektrik işləri
Qiymət28,000 AZN (ƏDV daxil)
TəsdiqSifarişçi və podratçı imzası, möhür

İş ortağınız yox, maliyyə komandanız oluruq

Biz sadəcə xidmət göstərmirik – sizin maliyyə tərəfdaşınıza çevrilirik.
Hər ay, hər rüb, hər vergi dövründə – sizə vaxtında xəbərdarlıq edir, sizi yönləndirir və yükünüzü azaldırıq.

Vergi Xidmətləri Paketlərimiz

Sahibkarlıq fəaliyyətinizə uyğun fərqli vergi xidmət paketlərimiz mövcuddur.
İstər mikro sahibkar, istər iri müəssisə olun – sizin üçün uyğun modelimiz var.

Düyməyə klikləyərək paketlərimizlə tanış olun

Sifariş Forması